Podcast med Majken Schultz' dronningeforelæsning

Skrevet af Torkil Bang - 19. november 2008 - 22:504 kommentarer
Majken Schultz ved tirsdagens kongeforelæsning.

De studerende på CBS er i høj grad dem, der bærer CBS' brand videre. Sådan anskueliggjorde professor Majken Schultz fra Institut for Organisation, en af sine hovedpointer ved en velbesøgt kongeforelæsning om branding: Man kan ikke længere sige, at et brand tilhører en virksomhed eller dens ledelse - det er alle stakeholdere, der har ejerskab til brandet.

Download podcasten nedenfor, bemærk at den fylder 38 mb.

BilagStørrelse
majken schultz.mp338,84 MB

Kommentarer

Jeg synes det er et fantastisk tiltag af CBS / CBS Observer, at først og fremmest arrangere disse forelæsninger som kan vække interessen for områderne men ligeledes, at lave det som podcast er et rigtig godt påfund.

Godt arbejde!

Mvh

Johan Richter, HA. 2.år.

Kære Johan, tak for den del af rosen, der går til os. Det er sgu' altid rart at få at vide, at man laver noget, der giver mening for andre :).

De bedste hilsner

Jørn Albertus, redaktionssekretær på CBS OBSERVER.

Jeg kunne desværre ikke selv komme til forelæsningen så det er meget glædeligt at kunne finde podcast'et her :)

Er det muligt at filen kan komme i forskellige download-versioner (ligesom på dr) så man kan gemme den på ipods og lignende?

Tak for indsatsen!

Maria Hald Sørensen, CMI

Kære Maria

Tak for forslaget, som jeg beder vores teknikere se på.

De bedste hilsner

Jørn Albertus, redaktionssekretær

Tilføj kommentar