Mærsk stiller op til ComCaseCompetition

Skrevet af Tom Erik Kampman - Foto: Jørn Albertus - 23. november 2012 - 13:040 kommentarer
Fra seneste års Com Case Competition. Et hold forsøger at overbevise juryen om, at lige deres løsning er den bedste.

Mærsk har sagt ja til at være casevirksomhed i Europas eneste casecompetition for kommunikationsstuderende.

Afrika det nye eksportmarked for danske virksomheder
Afrika er på vej til at blive et vigtigt eksportmarked for danske virksomheder. Blandt andet har Mærsk gået aktivt ind i Vestafrika. I den kontekst har Mærsk sagt ja til at være casevirksomhed i ComCaseCompetion, Europas eneste casecompetition for kommunikationsstuderende. Konkurrencen afholdes i januar af Dansk Kommunikationsforening, Unge Kommunikatører og CBS.

Som introduktion til konkurrencen stiller Mærsk og Grundfos op til et kick-off arrangement, hvor de to virksomheder vil præsentere og uddybe deres erfaringer og udfordringer på det afrikanske marked.

Mærsk er repræsenteret af Steen Reeslev, Senior Vice President med ansvar for kommunikation. Desuden vil Kim Nøhr Skibsted, Group Vice President i Grundfos Holding A/S, fortælle om opgaven med at kommunikere en bæredygtig vandforsyning i Afrika og samtidig skabe en bæredygtig forretningsmodel.

Kick-off arrangmentet finder sted klokken 16 - 18.30 på Solbjerg Plads 3, SPs05 (KPMG auditoriet).

Læs mere om arrangementet og tilmeld dig her.

Se video om ComCaseCompetition 2013